Mittwoch, 17. Oktober 2012

Ozdoby do dekoracji wnętrz - oswietlenie...

Hey :)))))))))
witam serdecznie - dzisiaj szczypta inspiracji:)))) -dawno juz nie bylo u mnie na blogu wpisu zwiazanego z dekoracjami :))))
Mam nadzieje, ze wpis ten zainspiruje Was do samodzielnego wykonania  takiej oto dekoracji
 - ktora nie tylko jest bardzo efektowna  ale i funkcjonalna:)))))


potrzebujemy:
suche galezie
farbe w sprayu do drewna
troche brokatu
lampki choinkowe led
ozdobny wazon ....
no i troche czasu i checi na tworcza prace:))))


zaczynamy:
galezie nalezy oczyscic - lepiej  jesli sa suche...
-poszukac odpowiedniego miejsca gdzie taka dekoracja moglaby sobie spokojnie stac i spelniac tak jak napisalam funkcje ozdoby a wieczorem po prostu oswietlac dana czesc pokoju, korytarza.....
- u mnie jest to korytarz....
- oczywiscie tutaj bardziej liczy sie nasz wlasna wena ale ja przedstawie swoj pomysl jak to wykonalam .. wiadomo - farba moze to byc kazdy kolor - brokat tez moze byc .. moze nie byc .. wszystko zalezy co nam sie podoba i co komu pasuje do wnetrza....
-Suche galezie spryskalam farba w sprayu i posypalam brokatem - nastepnie trzeba poczekac az wszystko wyschnie i ozdobic galezeie kolorowymi lampkami choinkowymi - ja wybralam te jasne ale jesli ktos ma ochote moze ozdobic lampkami w jakims kolorku...
wazne zeby obok miejsca byl blisko kontakt inaczej musimy pomyslec o jakims przedluzaczu...

 Ja swoj wazon kupilam na targu staroci za symboliczne 5 euro....  



te galezie nie musza byc tak dokladnie pomalowane ... a brokatu tez nie jest duzo ..
                         w dzien oczywiscie nie swiece tych lampek ......galezie i wazon sa dekoracja


te lampki oczywiscie trzeba co jakis odcinek przymmocowac do tych galezi .. moze to byc zwykly sznurek , drucik ...
 oczywiscie galezi mozna dac wiecej .. wszystko wedle gustu.....

 te swiatelka naprawde robia przyjemny klimat......wnoszę niepowtarzalny nastrój.......


a moze wolicie swiatelka w jakims kolorku????

 
dajcie znac czy podoba Wam sie taka dekoracja????
 
 pozdrawiam papapappa
 

76 komentarze:

  1. przepiękne światło dają :)

    AntwortenLöschen
  2. Wygląda pięknie. Jednak u znajomych lampki wywołały pożar. Gałązki nie wytrzymały. Teraz trochę bym się bała. Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  3. Świetny pomysł! Bardzo mnie się podoba, szkoda, że u mnie nie ma gdzie czegoś takiego postawić...

    AntwortenLöschen
  4. ale fajnie to wygląda! :)

    AntwortenLöschen
  5. Jak jest ciemno to bardzo ładnie to wygląda :)
    Ja bym wzięła złoty brokat zamiast srebrnego ale i tak mi się podoba. Zrobiłabym coś takiego i postawiła u siebie w pokoju ale niestety nie mam miejsca :(

    AntwortenLöschen
  6. beautiful cozy places,love it. do u like follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    AntwortenLöschen
  7. Uwielbiam takie dekorację, kojarzą mi się z świętami :)

    AntwortenLöschen
  8. Wieczorem musi to wyglądać cudnie;) piękna dekoracja!

    AntwortenLöschen
  9. Oj, super, uwielbiam takie ozdoby :)

    AntwortenLöschen
  10. mi sie takie bajerki strasznie podobaja, i nie wiem czemu, ale pozwalam sobie na nie tylko w czasie jesienno-zimowym ;)

    AntwortenLöschen
  11. Jesteś genialna - poważnie !

    AntwortenLöschen
  12. Swietny pomysl.szkoda ze nie ma u mnie targow staroci. Czasem cis interesujacego wpadnie ze az zal nie brac:)

    AntwortenLöschen
  13. Urocze gałązki ze światełkami!

    AntwortenLöschen
  14. Wazon mam, miejsce tez, pozostaje tylko zdobyc gdzies galezie i cala reszte ...mysle, ze przed swietami zrobie taka ozdobe jako male DIY z moim dzieckiem ;) frajda bedzie!

    AntwortenLöschen
  15. Świetny pomysł - bardzo ładnie wygląda ten kącik z wazonem i lampkami :)

    AntwortenLöschen
  16. cudowny jest ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  17. Świetnie to wygląda! Ja mam wierzbę mandżurską w wielkim wazonie i jedną z moich dekoracji świątecznych będzie podobne cudo :))

    Buziaki,Magda

    AntwortenLöschen
  18. super pomysł ;)


    zapraszam na mój blog z biżuterią handmade ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    AntwortenLöschen
  19. ślicznie to wygląda :)

    AntwortenLöschen
  20. świetny efekt, zdolniacha z Ciebie :)

    AntwortenLöschen
  21. świetne!!<3

    AntwortenLöschen
  22. Świetny pomysł na dekorację :)

    AntwortenLöschen
  23. IDealne! Tak mi sie ze swietami skojarzyly... ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    AntwortenLöschen
  24. Post z cyklu "pomyslała - zadziałała".
    Bardzo podoba mi się Twoja lampa, pomysłowo:)

    AntwortenLöschen
  25. Piękne oświetlenie potrafi nadać wnętrzu niesamowity klimat :)

    AntwortenLöschen
  26. mi bardzo się podobają :) też myślę nad takim czymś :)

    AntwortenLöschen
  27. fajny pomysł, sama ozdobiłam światełkami ścianę ; )

    AntwortenLöschen
  28. fajny pomysl, ale najlepszy jest ten wieeeeeeeelki "czajnik" ;))

    AntwortenLöschen
  29. o rany cóż za piekny wazon! zakochałam się w nim, uwielbiam takie rzeczy :) pomysł świetny, ja kiedyś miałam lampki choinkowe w pokoju ale prawie nigdy ich nie zapalałam, były zawieszone na gałęzi i również wsadzone w wazon :)

    AntwortenLöschen
  30. bardzo sie podoba!! :))

    AntwortenLöschen
  31. Ale śliczny ! *.* Chyba pokombinuje i też zrobię coś podobnego. :))
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    AntwortenLöschen
  32. Fajny pomysł na dekoracje :) oddaje taki tajemniczy klimat :D
    Pozdrawiam ^^

    AntwortenLöschen
  33. Piękna dekoracja. Spróbuję coś podobnego wykonać. Już wkrótce listopad, który w Polsce jest szary u bury. Światło wspaniale rozświetli.

    AntwortenLöschen
  34. lubie takie dekoracje moj maz niekoniecznie i zawsze znajdzie sposob by mnie przed nimi powstrzymac bo jak mawia konca nie widac...:d

    AntwortenLöschen
  35. U Ciebie już święta? Ja jeszcze nie chcę!!
    :-)

    AntwortenLöschen
  36. cudownie wyglada..! ja juz nie moge sie swiat doczekac..! :)
    uwielbiam boze narodzenie..! :D
    ________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  37. Lubię grę świateł w mieszkaniach. Nadają takiego ciepła i tajemniczości.

    AntwortenLöschen
  38. o jejku jakie cudne!;) no tak strasznie mi sie podoba;) mam duży wazon, lampki białe też teraz tylko gałęzi musze poszukać. Ale przydałyby się takie trochę inne lampki niż posiadam... moje są takie typowo choinkowe. Lepsze byłyby Twoje led lub jakieś kuleczki, takie mniej świąteczne;)Może na allegro?

    AntwortenLöschen
  39. Naprawdę pięknie to wygląda :-) Już sobie wyobrażam jaki cudny nastrój wprowadzają.

    AntwortenLöschen
  40. podoba się! prosto i z klimatem!
    Ściskam, Lona

    AntwortenLöschen
  41. Bardzo fajny pomysł :) U mnie niestety w domu nie ma na takie rzeczy miejsca ( bo jest go bardzo mało). Widzę, że lubisz gotować. Może podpowiedziałabyś mi jakie ciasto mogę upiec na urodziny mojego chłopaka (niedziela!!) ?
    Obserwujemy? Ja już dodaję Cię do ulubionych :)
    Pozdrawiam :*:*

    AntwortenLöschen
  42. Wazon bardzo mi się podoba, a pomysł z lampkami świetny, nadaje miejscu charakter. Jakoś tak mi się skojarzyło własnie ze Świętami.

    AntwortenLöschen
  43. zmieniłam wygląd Kochana, z pół godzny temu :D
    ale nie wiem czy na dobre..ciężko się zdecydować

    AntwortenLöschen
  44. tez mam ozdobę w tym stylu:) musze ją odkurzyć i może też wrzucę zdjęcie:)

    AntwortenLöschen
  45. Ale to śliczne, bardzo mi siępodoba! :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  46. Świetne to jest :D Szkoda tylko że u mnie nie ma miejsca na coś takiego :(

    Dzięki za odwiedziny u mnie! zapraszam na nową notkę - zapomniane-lzy.blogspot.com :D

    AntwortenLöschen
  47. Jestem w szoku:) świetne ;) sama kiedyś chciałam coś podobnego zakupić, ale widać można i samemu zrobić :D

    AntwortenLöschen
  48. Jestem pod wrażeniem :)Świetnie to wygląda ;)

    Dziękuję bardzo za miły komentarz ;*
    Obserwuję ;))

    AntwortenLöschen
  49. świetnie to wygląda! fajny pomysl :) wybralabym takze jasne swiatelka albo moze jakos lekko żółte/złote

    AntwortenLöschen
  50. Mi się podoba i to bardzo... może jedyne co to bym pomalowała na złoto...albo na czarno :)))

    AntwortenLöschen
  51. Świetny pomysł, na pewno wykorzystam :)

    AntwortenLöschen
  52. o fajnie to wygląda, muszę namówić Mamidło - ona lubi takie coś robić. Dziękuję za pomysł - jak już zrobię, to wstawię fotkę oooooooo!!!!!!!! pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  53. wieczory sa juz dlugie i ciemne wiec im wiecej swiatla ocieplajacego atmosfere tym lepiej. Mialam takie galazki w poprzednim mieszkaniu (biale), po przeprowadzce pytam meza, gdzie sa te badyle, a on, ze wyrzucil bo byly brzydkie. No wiec jak sama widzisz: nie kazdemu sie takie patyki podobaja :). Nie bede ryzykowac lazac po parku i lamac galezii, bo mozna dostac mandat !

    AntwortenLöschen
  54. Ile Ty dajesz nam pomysłów Agatko!cudnie to wygląda,stwarza super klimat!:*

    AntwortenLöschen
  55. Ciekawy pomysł na dekoracje...Wygląda bardzo jesiennie :)

    PS. Dostałaś u mnie wyróżnienie :)

    AntwortenLöschen
  56. chyba się pokuszę i zdrobie coś takiego :)

    AntwortenLöschen
  57. Masz naprawdę świetne pomysły!
    Zapraszam:http://kudziurella123.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  58. No ładnie to wygląda, a i zawsze jakieś urozmaicenie w domku:)

    AntwortenLöschen
  59. Bardzo pomysłowe!! I wygląda naprawdę przepięknie :)

    AntwortenLöschen
  60. pomysłowo! i podziwiam bo mi by się nie chciało;)

    AntwortenLöschen
  61. Great post! I' you new Follower!! I hope you visit my blog sometimes... Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    AntwortenLöschen
  62. Świetnie to wygląda. :)

    AntwortenLöschen
  63. Świetny pomysł, pięknie to wygląda :3
    Dodaje do obs. blog jest świetny

    AntwortenLöschen
  64. Fajny pomysł, wieczorem wygląda bardzo nastrojowo ;)

    AntwortenLöschen
  65. ciekawy pomysł ;) zapraszam do siebie na http://myhopefornewbeginning.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  66. Piękne ! sama takie muszę zrobić na święta :)

    AntwortenLöschen
  67. Jak dla mnie rewelacja! Sama chętnie coś takiego zainstalowałabym we własnym domu :)
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  68. Hej, bardzo ciekawy blog! !
    Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło jeśli i Ty nas zaobserwujesz:)
    Pozdrawiamy!

    PS> Dziękujemy za miły komentarz!

    AntwortenLöschen