Samstag, 12. Mai 2012

Lakier essence colour&go 53 YOU BELONG TO ME

Witajcie Kochani czytelnicy mojego bloga,


W dzisiejszym poscie przedstawiam Wam wiosenny lakier do paznokci, ktory bardzo dobrze wpisuje sie w trendy tego sezonu - pastele:) Essence colour&go - 53 YOU BELONG TO ME - kolor urzekł mnie od pierwszego spojrzenia - o pięknym niebiesko-miętowym odcieniu:)


Essence to jedna z moich  ulubionych  lakierowych firm -  ilośc kolorów potrafi przyprawić o oczopląs:)
- co oczywiscie jest ich wielkim plusem :)
Jak dla mnie jedna warstwa wystarczy(na zdjeciu mam jedna), jesli chodzi o gestosc to  jego gęstośc biore  za zaletę, bo łatwiej go rozprowadzic (osobiście wolę lekko gęstsze lakiery, niż te zupelnie plynne -  rzadziaki)  i co najwazniejsze  kolor tego co w buteleczce odpowiada uzyskanemu efektowi na paznokciach:)
Co do trwałości - 3 -4 dni - jak dla mnie oki, bo lubię malować paznokcie:)
Pędzelek jest płaski, średniej wielkości, wygodnie się nim maluje.
   Lakier przy malej wprawie w malowaniu moze robic  delikatne smugi- tym bardziej jesli ktos lubi bardziej te konsystencje wodniste , ale za taki koszt i kolor mogę mu to wybaczyć :)
Lubicie takie kolory?

27 komentarze:

  1. też uwielbiam lakiery z Essence, wybór kolorów jest przeogromny :)

    AntwortenLöschen
  2. kusisz, kusisz tym kolorkiem i mnie już skusiłaś w poniedziałek biegnę po tę miętę :)

    AntwortenLöschen
  3. miałam go kiedyś, bardzo fajny! ;)

    AntwortenLöschen
  4. Anonym5/12/2012

    Od roku jestem zakochana w miętowych lakierach.:)

    AntwortenLöschen
  5. Oooo, takiego właśnie szukam *-*

    AntwortenLöschen
  6. tych miętowo pastelowych lakierow to już jest teraz tyle w sklepach,że aż głowa boli ! Mam już ich chyba z sześć ! :D

    AntwortenLöschen
  7. O tak - moim zdaniem to najpiękniejszy odcień na paznokcie!

    AntwortenLöschen
  8. Anonym5/12/2012

    Świetny kolorek:))

    AntwortenLöschen
  9. Uwielbiam takie miętuski :)

    AntwortenLöschen
  10. Fajny kolorek, ja obecnie katuję moje pazurki miętowym Elfem. Też cudny :)

    AntwortenLöschen
  11. Kolor jest świetny!
    Ja mam z tej firmy tylko pomarańczowo -czerwony lakier, który dostałam w prezencie i nie miałam jeszcze okazji użyć :p

    AntwortenLöschen
  12. piękny kolor! też lubię essence za ten wybór kolorów chociaż przed szafą muszę spędzić chyba z 15 minut zanim sie na jakiś zdecyduję ;)

    AntwortenLöschen
  13. widzę mięta rządzi :D

    AntwortenLöschen
  14. ładny kolorek! :)
    ja jakoś nie mam wielu kolorów od essence, ale jak widzę u kogoś to zazdroszczę :D

    Buziaki, Magda :D

    AntwortenLöschen
  15. Piękny odcień, podoba mi się i właśnie takiego szukam :)

    AntwortenLöschen
  16. To jest jeden z moich ulubionych kolorow essence, szybko niestety gestnieje. Dobrze ze jest w regularnej ofercie:)

    AntwortenLöschen
  17. Kolor faktycznie nieziemski.... a ja sama osobiście jestem fanką tych lakierów :D:D:D
    Dziękuję za miły komentarz oraz zapraszam częściej lub nawet na stałe :))) Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  18. Jutro biegne do sklepu zwlaszcza ze nie kosztuje za wiele buziaki

    AntwortenLöschen
  19. Anonym5/13/2012

    Uwielbiam pastelowe kolory:)
    Zapraszam do mnie ;)
    www.chatka-morella.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  20. Cudnie wygląda taki kolor latem, kiedy jeszcze ma się okazję pływać w morzu, lub w basenie to on ładnie współgra z wodą. kiedyś takim malowałam paznokcie, teraz już bym się nie odważyła;-)

    AntwortenLöschen
  21. dziękuję za milutką wiadomość, bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podobało :)
    fajny ten lakier! ostatnio kupiłam swój pierwszy z essence i jestem całkiem zadowolona, kolorów rzeczywiście jest dużo, a wszystkie tak kuszą ;) uwielbiam malować paznokcie, więc chętnie sięgnę po ten kolor :) ściskam!

    AntwortenLöschen
  22. kocham ten kolor. :)
    świetny blog. :-D

    AntwortenLöschen
  23. Anonym5/17/2012

    Uwielbiam tego typu kolory, pastelowe i stonowane. Bardzo dziewczęco wyglądają na paznokciach ;)

    AntwortenLöschen